ניקוי ספות בד פשתן

ניקוי ספות בד פשתן, הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי ש.ח.ר ניקוי ספות, חברת ניקוי הספות המובילה בישראל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות המוענק על ידינו, ואופן תחזוקת הניקוי ברמה השוטפת על ידיכם.

ניקוי ספות בד פשתן
נגן וידאו
0
לקוחות מרוצים
דירגו אתנו
4.3/5
עמידה בזמנים
4.1/5
איכות העבודה
4.7/5

ספות בד פשתן- מאפיינים

ספות ומערכות ישיבה המיוצרות מבדי הפשתן, מתאפיינות בעמידותן מפני דהיית צבע ומצבי שחיקה לאורך השנים, וזאת עקב הרכב סיבי בד הפשתן הידועים באיכותם. בד הנארג מסיבי צמח הפשתן נחשב לאחד מהבדים האיכותיים והעמידים ביותר, וזאת הודות לסיבי הבד הארוכים המאפיינים אותו. מנגד, בדי הפשתן "רגישים" לנוזלים, וכל טיפת נוזל הבאה במגע עם בד הפשתן עלולה להוביל לכתם הבולט לעין.

רגישות בדי הפשתן לנוזלים כאלו ואחרים, לרבות, חומרי ניקוי המיוצרים מנוזל, מחייבת אתכם להסתייע בשירותי הניקוי המקצועיים שלנו לצורך ניקוי ספות בד פשתן. שירות מקצועי זה המוענק על ידינו משלב בין מספר טכניקות ניקוי הכוללות בין היתר: שאיבת בדי הפשתן באמצעות מכשירי שאיבה ויניקה מתקדמים, ניקוי יבש וניקוי באמצעות החדרת חומר ניקוי ייעודי לעומק סיבי הבד ויניקתו  של החומר באופן מיידי לאחר השלמת פעולת הקרצוף.

הידע המקצועי העומד לרשותנו בכל הקשור לניקוי בדים אורגניים, לרבות, בדי פשתן, מאפשר לכם ליהנות מפעולת ניקוי מקצועית המתמודדת עם כל סוגי הכתמים העלולים להופיע על גבי מערכות הישיבה והספות המיוצרות מבד הפשתן, לרבות, כתמי יין, כתמי צבע, כתמי שומן, כתמי זיעה, כתמי דיו וכדומה.

כחברה מובילה בתחומה, אנחנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, מפקידים על מתן שירות מקצועי, מהיר ואיכותי בכל הנוגע לניקוי ספות בד פשתן. שירות זה מוענק בבית הלקוח ובפריסה ארצית, והוא מתבצע אך ורק באמצעות חומרי ניקוי איכותיים המיועדים לצרכי ניקוי בדים המיוצרים מצמח הפשתן. כחלק בלתי נפרד מהליך הניקוי המוצע על ידינו, אנו מבצעים אבחנה מדויקת של הרכב סיבי הבד בטרם תחילת פעולת הניקוי, וזאת לצורך התאמתם של חומרי הניקוי הספציפיים המיועדים להרכבי הבד השונים. בנוסף, עם גמר פעולות הניקוי, אנו מעניקים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, שירותי ייעוץ מקצועיים המיועדים לצרכיי תחזוקה שוטפת של מערכות הישיבה והספות, וזאת בהתאם להרכב סיבי הבד ממנו הן מיוצרות.

ניקוי ספות בד פשתן

ניקוי ספות בד פשתן –תחזוקה שוטפת

מכיוון שבדי הפשתן ידועים ברגישותם לכל סוגי הנוזלים, לעולם אל תבצעו פעולת ניקוי באמצעות הרטבת הספה. פעולה זו עלולה לייצר כתם רטיבות אשר איננו מתייבש כראוי, וכפועל יוצא מכך, הכתם הרטוב הופך לכתם עובש עם הזמן. כמו כן, אל תבצעו פעולת ניקוי באמצעות הברשת סיבי הבד באופן ישיר, וזאת מכיוון שסיבי הבד עלולים להיפרם. מנגד, מומלץ לעשות שימוש קבוע (ברמה היומיומית) במכשירים שונים לשאיבת אבק.

חומר לניקוי ספות בד
חומר לניקוי ספות בד
קרם לניקוי ושימור ספות מעור
ערכה לניקוי ספות מעור
מנטרל ריחות שתן סקנק אודור קונטרול
חומר לנטרול ריח שתן כלבים וחתולים

פוסטים נוספים בנושא :

סוגי עיבוד עור

סוגים שונים של עור וטיפים לניקוי ריפוד

מערכות ישיבה מעור מהוות את אחד מפריטי הריהוט האהובים והנפוצים ביותר ברחבי העולם. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה של סוגים שונים של עור ואופן הניקוי המומלץ לכל סוג. בנוסף, תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שירותי ניקוי מערכות ישיבה מעור המוענקים על ידינו ב-שחר ניקוי ספות.

קרא עוד »
ניקוי ספות ברעננה ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכות ישיבה מעור הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מוצע לכל אחד ואחת מכם המחזיק בביתו מערכת ישיבה מעור, והוא מוענק לכם בפריסה ארצית ובבית הלקוח. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי ניקוי מערכת ישיבה מעור המוענקים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

מחפשים אחר שירותי ניקוי מקצועי למערכות ישיבה העומדות לרשותכם? רוצים לדעת מה כולל הליך הניקוי המקצועי למערכות ישיבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-שחר ניקוי ספות, תוכלו למצוא את כל הסיבות ההופכות אותנו לחברת ניקוי מערכות ישיבה המובילה בתחומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-שחר ניקוי ספות. מהו הליך הניקוי, לאילו מוצרים הוא מיועד וכיצד ניתן לתחזק את מוצרי הריפוד ברמה השופטת? על כך ועוד בשורות הבאות.

קרא עוד »
איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות להתמודדות שוטפת עם ניקוי מערכות ישיבה וספות מעור. כמו כן, תוכלו למצוא בשורות הבאות גם מידע מקצועי אודות שירותי ניקוי ספות עור המוצע לכם על ידי חברתנו.

קרא עוד »
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השירות ואודות שיטת הניקוי המיושמת על ידינו במסגרת ניקוי ספות עור.

קרא עוד »