ניקוי ספות בד כותנה

ניקוי ספות בד-כותנה, הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי ש.ח.ר ניקוי ספות, חברת ניקוי הספות המובילה בישראל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות המוענק על ידינו, ואופן תחזוקת הניקוי ברמה השוטפת על ידיכם.

ניקוי ספות בד כותנה
נגן וידאו
0
לקוחות מרוצים
דירגו אתנו
4.3/5
עמידה בזמנים
4.1/5
איכות העבודה
4.7/5

ניקוי ספות בד כותנה- כיצד?

ספות המיוצרות מבדי כותנה, נחשבות לספות ישיבה פופולאריות בישראל, וזאת בשל היותן נעימות למגע בכל תנאי הטמפרטורה. כידוע, בדי הכותנה אינם צוברים חום, וכפועל יוצא מכך, הישיבה על גבי ספות בד כותנה נחשבת לנעימה ונוחה לאורך כל ימות השנה. מצד שני, ספה המיוצרת מבד כותנה, בדומה לכל ספה אחרת המיוצרת מבד אורגני, סופגת וסופחת נוזלים ביתר קלות, דבר המותיר סימני כתם על גבי הספה. בנוסף לכך, צבעי בד הכותנה נוטים לדהות לאורך השנים. 

כחברה מובילה בתחום ניקוי כל סוגי הספות, אנחנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם שירות מקצועי וללא פשרות המיועד לצרכי הניקוי של ספות בד הכותנה. שירות זה מיועד הן לצרכי תחזוקה שוטפת של ספות הכותנה והן לצרכי ניקוי יסודי וחידוש מראה פני הבד. במסגרת שירותי הניקוי שלנו לספות המיוצרות מבדי כותנה אנו עושים שימוש בשתי שיטות ניקוי מרכזיות: הראשונה, שיטת הניקוי היבש המותאמת לניקוי בדים טבעיים ועדינים, והשנייה, שיטת הניקוי באמצעות הזרקת חומרי ניקוי ייעודיים לבדי כותנה ויניקתם. השילוב בין השיטות מבטיח גם לכם טיפול נקודתי המסיר כל כתם לכלוך, לרבות, כתמי צבע, כתמי דיו, כתמי זיעה, כתמי שומן, כתמי יין וכדומה.

בדומה לכל שירותי הניקוי האחרים שלנו, גם ניקוי ספות בד כותנה, הינו שירות המוענק לכם בבית הלקוח, דבר המאפשר לכם ליהנות מהליך ניקוי מהיר, מקצועי ואיכותי, וכל זאת מבלי לנייד את הספה ומבלי לצאת מהבית!

ניקוי ספות בד כותנה

ניקוי ספות בד כותנה

בין יתר היתרונות המקצועיים הנלווים למלאכת הניקוי היסודית שלנו בספות בד כותנה תמצאו:

  • התאמת שיטת הניקוי בהתאם להרכב סיבי הבד ממנו מיוצרת הספה
  • שימוש בחומרי ניקוי איכותיים המותאמים לבדי כותנה
  • שירות מקצועי המוענק לכם בבית הלקוח
  • שירותי ייעוץ בנוגע לתחזוקה השוטפת של ספות בד הכותנה לאורך כל ימות השנה.

ניקוי ספות בד כותנה

על מנת ליהנות מספות בד כותנה נקיות ונעימות למגע לאורך כל ימות השנה, מומלץ לפעול על פי ההוראות הבאות:

  • לעולם אין להרטיב את הספה לצורך הסרת כתם כזה או אחר המופיע על גבי הספה- נסו להסיר את הכתם באמצעות מטלית לחה בלבד ולהפקיד על ייבוש המקום לאחר מכן.
  • לעולם אין לעשות שימוש במברשות ניקוי לצורך ניקוי הספות- שימוש זה עלול להוביל לפרימת הבד העדין.
  • הקפידו על שימוש קבוע (רצוי אחת ליומיים- שלושה) במכשירי שאיבת אבק.

חשוב לדעת– ניקוי ספות בד כותנה הינו שירות מקצועי אותו מומלץ ליישם אחת לשנה, וזאת לצרכי הסרת כתמים הסמויים מהעין הנוצרים עקב חיכוך מתמשך של הגוף במושבי הספה לאורך השנה.

חומר לניקוי ספות בד
חומר לניקוי ספות בד
קרם לניקוי ושימור ספות מעור
ערכה לניקוי ספות מעור
מנטרל ריחות שתן סקנק אודור קונטרול
חומר לנטרול ריח שתן כלבים וחתולים

פוסטים נוספים בנושא :

סוגי עיבוד עור

סוגים שונים של עור וטיפים לניקוי ריפוד

מערכות ישיבה מעור מהוות את אחד מפריטי הריהוט האהובים והנפוצים ביותר ברחבי העולם. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה של סוגים שונים של עור ואופן הניקוי המומלץ לכל סוג. בנוסף, תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שירותי ניקוי מערכות ישיבה מעור המוענקים על ידינו ב-שחר ניקוי ספות.

קרא עוד »
ניקוי ספות ברעננה ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכות ישיבה מעור הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מוצע לכל אחד ואחת מכם המחזיק בביתו מערכת ישיבה מעור, והוא מוענק לכם בפריסה ארצית ובבית הלקוח. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי ניקוי מערכת ישיבה מעור המוענקים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

מחפשים אחר שירותי ניקוי מקצועי למערכות ישיבה העומדות לרשותכם? רוצים לדעת מה כולל הליך הניקוי המקצועי למערכות ישיבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-שחר ניקוי ספות, תוכלו למצוא את כל הסיבות ההופכות אותנו לחברת ניקוי מערכות ישיבה המובילה בתחומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-שחר ניקוי ספות. מהו הליך הניקוי, לאילו מוצרים הוא מיועד וכיצד ניתן לתחזק את מוצרי הריפוד ברמה השופטת? על כך ועוד בשורות הבאות.

קרא עוד »
איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות להתמודדות שוטפת עם ניקוי מערכות ישיבה וספות מעור. כמו כן, תוכלו למצוא בשורות הבאות גם מידע מקצועי אודות שירותי ניקוי ספות עור המוצע לכם על ידי חברתנו.

קרא עוד »
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השירות ואודות שיטת הניקוי המיושמת על ידינו במסגרת ניקוי ספות עור.

קרא עוד »