ניקוי ספות בד אלקנטרה

ניקוי ספות בד אלקנטרה, הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי ש.ח.ר ניקוי ספות, חברת ניקוי הספות המובילה בישראל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות המוענק על ידינו, ואופן תחזוקת הניקוי ברמה השוטפת על ידיכם.

ניקוי ספות בד אלקנטרה
נגן וידאו
0
לקוחות מרוצים
דירגו אתנו
4.3/5
עמידה בזמנים
4.1/5
איכות העבודה
4.7/5

ניקוי ספות בד אלקנטרה

בד אלקנטרה הינו בד סינטטי המורכב מאחוזים גבוהים של פוליאסטר ו-פוליאוריטן, והוא מתאפיין בעמידות מוגברת ובמראה ותחושת מגע המזכירה לרבים את ה-זמש (עור הפוך). לאורך שנים, שווקו בדי האלקנטרה כבדים "דוחי כתמים", אך למרות ההבטחה השיווקית הגדולה, בדי האלקנטרה (בדומה לכל בד אחר) אינם עמידים בפני כתמים. מנגד, עמידות הבד מעניקות לו תכונות רבות הכוללות בין היתר: בד עמיד אשר איננו משנה את צורתו במהירות, בד חסין אש ובד השומר על איכויותיו לאורך זמן, וזאת הסיבה שמעבר לספות ומערכות ישיבה העושות שימוש בבדי האלקנטרה, בד זה משמש גם ככיסוי פופולארי למושבי הרכבים.

ניקוי בד אלקנטרה, בדומה לאופן הניקוי של כל בד סינטטי אחר, הינה פעולה המיושמת על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, רק לאחר שביצענו אבחנה מדויקת בנודע להרכב סיבי הבד. כאמור לעיל, בדי אלקנטרה מיוצרים מחומר הפוליאסטר וה-פוליאוריטן, וכפועל יוצא מכך, פעולת הניקוי חייבת להתבצע בהתאם לכך. ברוב המקרים, ניקוי ספות ומערכות ישיבה המיוצרות מבד האלקנטרה, הינו הליך ניקוי במסגרתו אנו מחדירים לעומק הבד חומר ניקוי המיועד לבדים סינטטיים. חומר זה נועד בעיקר לצרכי חיטוי הבד מחיידקים, והוא מוסר על ידינו באמצעות פעולת יניקה לאחר מספר דקות.

להשלמת פעולת הניקוי, אנחנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, מבצעים הליך ניקוי יבש במעטפת החיצונית של הספה, דבר התורם רבות למראה המבריק של הספה. פעולה זו מאפשרת לכם ליהנות ממראה מחודש של ספות בדי אלקנטרה מייד לאחר השלמת הליכי הניקוי המקצועיים שלנו.

ניקוי ספות בד אלקנטרה

ניקוי ספות בד אלקנטרה- כיצד?

כחברה מובילה בתחומה, אנחנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של יתרונות מקצועיים בכל הקשור לניקוי ספות בד בכלל וספות בד אלקנטרה בפרט. בין יתר היתרונות המקצועיים שלנו תמצאו:

  • שירות מקצועי, זמין ואמין המוענק בבית הלקוח ובפריסה ארצית
  • שירות המתבצע אך ורק לאחר אבחון מדויק של הרכב סיבי הבד
  • שירות ניקוי המסתייע בחומרי הניקוי המתקדמים והמובילים ביותר בעולם
  • שירות מקצועי המוענק לכם על ידי צוותי ניקוי מנוסים ומיומנים

ספות בד אלקנטרה- תחזוקה שוטפת

על מנת ליהנות מכל האיכויות המאפיינות את בדי האלקנטרה, אנו ממליצים לכם ליישם את פעולות התחזוקה השוטפות הבאות:

  • הקפידו לנקות את ספות בד האלקנטרה שלכם ברמה השוטפת אך ורק באמצעות מכשיר לשאיבת אבק
  • הקפידו להעביר מטלית לחה אך ורק במקרים בהם מופיע לכלוך יבש על גבי הספה

רוצים לדעת יותר על אופן ניקוי ספות בד אלקנטרה? צרו עימנו קשר עוד היום!

חומר לניקוי ספות בד
חומר לניקוי ספות בד
קרם לניקוי ושימור ספות מעור
ערכה לניקוי ספות מעור
מנטרל ריחות שתן סקנק אודור קונטרול
חומר לנטרול ריח שתן כלבים וחתולים

פוסטים נוספים בנושא :

סוגי עיבוד עור

סוגים שונים של עור וטיפים לניקוי ריפוד

מערכות ישיבה מעור מהוות את אחד מפריטי הריהוט האהובים והנפוצים ביותר ברחבי העולם. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה של סוגים שונים של עור ואופן הניקוי המומלץ לכל סוג. בנוסף, תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שירותי ניקוי מערכות ישיבה מעור המוענקים על ידינו ב-שחר ניקוי ספות.

קרא עוד »
ניקוי ספות ברעננה ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכות ישיבה מעור הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מוצע לכל אחד ואחת מכם המחזיק בביתו מערכת ישיבה מעור, והוא מוענק לכם בפריסה ארצית ובבית הלקוח. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי ניקוי מערכת ישיבה מעור המוענקים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

מחפשים אחר שירותי ניקוי מקצועי למערכות ישיבה העומדות לרשותכם? רוצים לדעת מה כולל הליך הניקוי המקצועי למערכות ישיבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-שחר ניקוי ספות, תוכלו למצוא את כל הסיבות ההופכות אותנו לחברת ניקוי מערכות ישיבה המובילה בתחומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-שחר ניקוי ספות. מהו הליך הניקוי, לאילו מוצרים הוא מיועד וכיצד ניתן לתחזק את מוצרי הריפוד ברמה השופטת? על כך ועוד בשורות הבאות.

קרא עוד »
איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות להתמודדות שוטפת עם ניקוי מערכות ישיבה וספות מעור. כמו כן, תוכלו למצוא בשורות הבאות גם מידע מקצועי אודות שירותי ניקוי ספות עור המוצע לכם על ידי חברתנו.

קרא עוד »
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השירות ואודות שיטת הניקוי המיושמת על ידינו במסגרת ניקוי ספות עור.

קרא עוד »