ניקוי ספות בד אימפלה

ניקוי ספות בד-אימפלה, הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי ש.ח.ר ניקוי ספות, חברת ניקוי הספות המובילה בישראל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות השירות המוענק על ידינו, ואופן תחזוקת הניקוי ברמה השוטפת על ידיכם.

ניקוי ספות בד אימפלה
נגן וידאו
0
לקוחות מרוצים
דירגו אתנו
4.3/5
עמידה בזמנים
4.1/5
איכות העבודה
4.7/5

בד אימפלה –מאפיינים

בד אימפלה הינו בד סינטטי המיוצר מחומר ה-מיקרופייבר. חומר זה מתאפיין ב-אי ספיחת נוזלים, וכפועל יוצא מכך הוא קל ונוח לניקוי. בדי האימפלה המיוצרים בטכנולוגיית כבישה, מתאפיינים גם בתחושת מגע של בד קטיפתי או עור הפוך, וספות המיוצרות מבד זה הן לרוב ספות נעימות למגע. ספות בדי אימפלה אומנם מתאפיינות ב-אי ספיחת נוזלים, אך בשל צבעו האחיד של הרכב הבד, כתם שומני המופיע על גבי הספה עלול לבלוט באופן חריג.  

ספות בד אימפלה הן ספות נוחות וקלות לניקוי, וגם במקרים חריגים בהם מופיע כתם שומני על גבי הספה, ניתן להגיע לרמת ניקוי גבוהה במיוחד. אנחנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, מתמחים בכל שיטות הניקוי המיועדות לספות ומערכות ישיבה מבד, לרבות, ניקוי בדים סינטטיים דוגמת ה-אימפלה. שיטת הניקוי המקצועית שלנו משלבת בין פעולות הניקוי היבש לבין פעולות הניקוי באמצעות החדרת נוזלים וחומרי ניקוי לעומק הספה. השילוב בין השיטות נועד להסיר כתמים שומניים או כתמים עיקשים המופיעים על גבי בדי האימפלה, אשר אינם ניתנים להסרה במסגרת פעולות התחזוקה השוטפות. חומרי הניקוי שלנו המיועדים לבדי אימפלה נועדו בין היתר גם לצרכי חיטוי עומק הספה מחיידקים ובקטריות, דבר התורם רבות לשמירה על איכויות הבד לאורך זמן. בנוסף, חומרי ניקוי אלו המוחדרים לעומק הספה וסיבי הבד, מסוגלים להסיר כל כתם שומני המופיע על גבי הספה.

 

ניקוי ספות בד אימפלה

ניקוי ספות בד אימפלה

בדומה לכל הליך ניקוי אחר של ספות המיוצרות מבדים סינטטיים, גם ניקוי ספות בד אימפלה, הינו הליך מקצועי המיושם על ידינו רק לאחר אבחון מדויק של הרכב סיבי הבד, וזאת על מנת להתאים את אופן הניקוי הראוי לספה.

אצלנו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות, תוכלו ליהנות משירות ניקוי מקצועי המוענק בבית הלקוח ובפריסה ארצית, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מכל היתרונות המקצועיים שלנו הכוללים בין היתר: צוותי ניקוי מיומנים ומנוסים, שימוש בחומרי הניקוי האיכותיים והמובילים ביותר בהתאם להרכב סיבי הבד ועוד מגוון נרחב של יתרונות.

 

ספות בד אימפלה – תחזוקה שוטפת

מעבר לשירותי הניקוי המקצועיים שלנו, אנחנו ב-שחר ניקוי ספות, מעמידים לרשותכם היצע נרחב של שירותים מקצועיים העוסקים ביישום הליכי חידוש, שדרוג ותיקון ספות ומערכות ישיבה. שירותים אלו כוללים בין היתר: שירותי הקשחת מושבים, שירותי תיקון קרעים בעור או בבד, שירותי צביעת עור, שירותי חיזוק רצועות תמיכה, שירותי החלפת מילוי, שירותי תיקון סדקים ועוד מגוון נרחב של שירותים מקצועיים המותאמים לאופי המערכת ולמצבה הנוכחי בטרם תחילת העבודות על ידינו. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירות איכותי, מקצועי, זמין ואמין של חברה מקצועית ומנוסה בתחום ניקוי הספות ומערכות הישיבה, זה הזמן להכיר מקרוב את שחר ואנשי הצוות הפועלים מטעמו.

בד אימפלה המיוצר מחומר ה-מיקרופייבר, הינו בד קל ונוח לניקוי, ובאמצעות הקפדה על פעולות הניקוי הבאות, תוכלו גם אתם ליהנות מספות ומערכות ישיבה נקיות ואיכותיות לאורך זמן:

  • כל כתם לכלוך יבש המופיע על גבי הספה ניתן להסיר באמצעות מטלית לחה וייבוש המקום לאחר מכן.
  • הקפידו על ניקוי הספה באמצעות שאיבת אבק אחת למספר ימים
  • הקפידו על ניקוי הספה באמצעות העברת מטלית לחה על גביה אחת לשבוע

רוצים לדעת יותר על תחזוקת בדי אימפלה לאורך זמן? צרו עימנו קשר עוד היום

חומר לניקוי ספות בד
חומר לניקוי ספות בד
קרם לניקוי ושימור ספות מעור
ערכה לניקוי ספות מעור
מנטרל ריחות שתן סקנק אודור קונטרול
חומר לנטרול ריח שתן כלבים וחתולים

פוסטים נוספים בנושא :

סוגי עיבוד עור

סוגים שונים של עור וטיפים לניקוי ריפוד

מערכות ישיבה מעור מהוות את אחד מפריטי הריהוט האהובים והנפוצים ביותר ברחבי העולם. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה של סוגים שונים של עור ואופן הניקוי המומלץ לכל סוג. בנוסף, תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שירותי ניקוי מערכות ישיבה מעור המוענקים על ידינו ב-שחר ניקוי ספות.

קרא עוד »
ניקוי ספות ברעננה ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכות ישיבה מעור הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מוצע לכל אחד ואחת מכם המחזיק בביתו מערכת ישיבה מעור, והוא מוענק לכם בפריסה ארצית ובבית הלקוח. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי ניקוי מערכת ישיבה מעור המוענקים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

מחפשים אחר שירותי ניקוי מקצועי למערכות ישיבה העומדות לרשותכם? רוצים לדעת מה כולל הליך הניקוי המקצועי למערכות ישיבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-שחר ניקוי ספות, תוכלו למצוא את כל הסיבות ההופכות אותנו לחברת ניקוי מערכות ישיבה המובילה בתחומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-שחר ניקוי ספות. מהו הליך הניקוי, לאילו מוצרים הוא מיועד וכיצד ניתן לתחזק את מוצרי הריפוד ברמה השופטת? על כך ועוד בשורות הבאות.

קרא עוד »
איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות להתמודדות שוטפת עם ניקוי מערכות ישיבה וספות מעור. כמו כן, תוכלו למצוא בשורות הבאות גם מידע מקצועי אודות שירותי ניקוי ספות עור המוצע לכם על ידי חברתנו.

קרא עוד »
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השירות ואודות שיטת הניקוי המיושמת על ידינו במסגרת ניקוי ספות עור.

קרא עוד »