איך מנקים ספות בד

מחפשים אחר חברה לניקוי ספות? הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב-שחר ניקוי ספות, מתמחים בהליכי ניקוי לכל סוגי הספות ומערכות הישיבה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים על ידינו.

חברה לניקוי ספות
נגן וידאו
0
לקוחות מרוצים
דירגו אתנו
4.3/5
עמידה בזמנים
4.1/5
איכות העבודה
4.7/5

איך מנקים ספות בד - כל האפשרויות

ניקוי ספות בד הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מתמקד בהסרה וניקוי של כתמי לכלוך המופיעים על גבי מערכות ישיבה וספות מבד, והוא מיועד לכל אחד ואחת מכם הנאלץ להתמודד עם כתמי לכלוך כאלו ואחרים. פעולות הניקוי שלנו לספות בד מותאמות להרכב סיבי הבד, צבע הבד וטקסטורת הבד, ועל זאת על מנת להעמיד לרשותכם את תוצאות הניקוי המבריקות ביותר.

בין יתר פעולות הניקוי אותן אנו מבצעים לספות בד תמצאו:

  • פעולת ניקוי המיועדות להסרת כתמי דיו וצבע
  • פעולות ניקוי המיועדות להסרת כתמי שומן הנגרמים כתוצאה משאריות מזון וצבעי מאכל
  • פעולות ניקוי המיועדות לצרכי הסרת כתמי יין
  • פעולות ניקוי המיועדות לצרכי הסרת כתמי שתן, צואה ודם
  • פעולות ניקוי המיועדות לצרכי הסרת לכלוך נוקשה אשר הצטבר על גבי הספה לאורך הזמן

ועוד מגוון נרחב של פעולות ניקוי בהתאם למצבה הנוכחי של הספה בטרם ביצוע עבודות הניקוי.

חברה לניקוי ספות - איך מנקים ספות בד

איך מנקים ספות בד​ - כיצד?

תחזוקת ספות בד ברמה השוטפת מחייבת אתכם לבצע מגוון נרחב של פעולות שוטפות במסגרת הניקוי. פעולות אלו כוללות בין היתר: שאיבת אבק מדי יום או שבוע (בהתאם לרמת השימוש בספה), ניגוב הספה באמצעות מטלית יבשה אחת למספר ימים והתזת תרסיסי ניקוי המותאמים למערכות ישיבה מבד (להפצת ריח נעים על גבי הספה). במקרים ובהם "נשפך" ספל קפה או כל משקה אחר על גבי הספה, הקפידו לבצע פעולת ניגוב מיידית באמצעות מטלית לחה ומעט סבון. עם סיום פעולת הניגוב וניקיון הכתם, הקפידו לייבש את המקום באמצעות מייבש שיער (פן) או באמצעות מכשיר לשאיבת אבק.

טיפים איך מנקים ספות בד

להלן מספר טיפים לביצוע פעולות ניקוי של ספות בד ברמה השוטפת:

  • עשו שימוש בשואב אבק סטנדרטי במסגרת פעולת תחזוקה שוטפת אחת לשבוע.
  • הימנעו משימוש במברשות מכל סוג שהוא לצורך הברשתה של מערכת הישיבה מבד- שימוש במברשות עלול לפגום ולפרום את הבד.
  • הימנעו מכיבוס הבד באמצעות מכונות כביסה, וזאת במקרים בהם הוראות היצרן אינן ממליצות לבצע פעולה זה. פעולת הכיבוס עלולה להוביל לשינויי גווני הבד, וכמו כן, עלולה לגרום לכיווץ הבד.
  • הימנעו מהחדרת חומרי ניקוי אל תוך מושבי המערכת.
  • במידה ואתם עושים שימוש בחומרי ניקוי המופיעים בצורת נוזל או קצף, וודאו כי כל הנוזל או הקצף ייצא החוצה בסיום פעולת הניקוי.

רוצים לדעת יותר על האופן בו יש לנקות מערכות ישיבה מבד? צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

חומר לניקוי ספות בד
חומר לניקוי ספות בד
קרם לניקוי ושימור ספות מעור
ערכה לניקוי ספות מעור
מנטרל ריחות שתן סקנק אודור קונטרול
חומר לנטרול ריח שתן כלבים וחתולים

פוסטים נוספים בנושא :

סוגי עיבוד עור

סוגים שונים של עור וטיפים לניקוי ריפוד

מערכות ישיבה מעור מהוות את אחד מפריטי הריהוט האהובים והנפוצים ביותר ברחבי העולם. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה של סוגים שונים של עור ואופן הניקוי המומלץ לכל סוג. בנוסף, תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שירותי ניקוי מערכות ישיבה מעור המוענקים על ידינו ב-שחר ניקוי ספות.

קרא עוד »
ניקוי ספות ברעננה ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכת ישיבה מעור

ניקוי מערכות ישיבה מעור הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר המוצעים על ידי שחר ניקוי ספות. שירות זה מוצע לכל אחד ואחת מכם המחזיק בביתו מערכת ישיבה מעור, והוא מוענק לכם בפריסה ארצית ובבית הלקוח. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי ניקוי מערכת ישיבה מעור המוענקים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

ניקוי מקצועי למערכות ישיבה

מחפשים אחר שירותי ניקוי מקצועי למערכות ישיבה העומדות לרשותכם? רוצים לדעת מה כולל הליך הניקוי המקצועי למערכות ישיבה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-שחר ניקוי ספות, תוכלו למצוא את כל הסיבות ההופכות אותנו לחברת ניקוי מערכות ישיבה המובילה בתחומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות שירותי הניקוי המוצעים לכם על ידינו.

קרא עוד »
ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-שחר ניקוי ספות. מהו הליך הניקוי, לאילו מוצרים הוא מיועד וכיצד ניתן לתחזק את מוצרי הריפוד ברמה השופטת? על כך ועוד בשורות הבאות.

קרא עוד »
איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור

איך מנקים ספות מעור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי שחר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות להתמודדות שוטפת עם ניקוי מערכות ישיבה וספות מעור. כמו כן, תוכלו למצוא בשורות הבאות גם מידע מקצועי אודות שירותי ניקוי ספות עור המוצע לכם על ידי חברתנו.

קרא עוד »
ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור הינו שירות מקצועי נוסף המוענק לכם על ידינו ב-ש.ח.ר ניקוי ספות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב אודות השירות ואודות שיטת הניקוי המיושמת על ידינו במסגרת ניקוי ספות עור.

קרא עוד »